Prijs | € 15,15 |
Niet beschikbaar
Paperback | Maart 2024 |
Beoordeel dit boek als eerste!Beschrijving
In het basisonderwijs stijgt de aandacht voor programmeren en coderen bij jonge kinderen. Het stimuleert efficiënt leren oplossen van problemen, ontwikkelen van doorzettingsvermogen, veerkracht en vastberadenheid.
In dit puzzelboek werken we met 4 coderingssystemen om cijfergegevens om te zetten in pixeltekeningen of omgekeerd. De puzzels hebben een formaat van 7 bij 6 en er zijn 21 gele en rode vakjes. Hierdoor kan je de puzzels oplossen op papier, maar ook met de schijven van het gezelschapsspel vier op een rij.
Online kan je oefenen op www.sugurupuzzles.com en www.oefeningen.eu!
Specificaties
- Auteur
- Danny Demeersseman
- Uitgever
- Maak je eigen onderwijsboek
- ISBN
- 9789403736907
- Bindwijze
- Paperback
- Publicatiedatum
- Maart 2024
- Categorie
- Studieboek
- Taal
- Nederlandstalig
- Aantal Pagina's
- 124
Beschrijving
In het basisonderwijs stijgt de aandacht voor programmeren en coderen bij jonge kinderen. Het stimuleert efficiënt leren oplossen van problemen, ontwikkelen van doorzettingsvermogen, veerkracht en vastberadenheid. In dit puzzelboek werken we met 4 coderingssystemen om cijfergegevens om te zetten in pixeltekeningen of omgekeerd. De puzzels hebben een formaat van 7 bij 6 en er zijn 21 gele en rode vakjes. Hierdoor kan je de puzzels oplossen op papier, maar ook met de schijven van het gezelschapsspel vier op een rij. Online kan je oefenen op www.sugurupuzzles.com en www.oefeningen.eu!
Schrijf een recensie
Specificaties
- Auteur
- Danny Demeersseman
- Uitgever
- Maak je eigen onderwijsboek
- ISBN
- 9789403736907
- Bindwijze
- Paperback
- Publicatiedatum
- Maart 2024
- Categorie
- Studieboek
- Taal
- Nederlandstalig
- Aantal Pagina's
- 124