Rover rijdt rond

Het grote voertuigen kinderboek

Prijs € 21,95

Levertijd: 1-2 werkdagen

Koekoek Kinderboek

Paperback | Mei 2024 |

"Rover rijdt rond" is een betoverend kinderboek dat kinderen vanaf 2 jaar meeneemt op een avontuurlijke reis langs allerlei soorten voertuigen. Dit vrolijke en educatieve kinderboek is ontworpen om zowel het hart als de geest van jonge lezers te vullen met kennis en verwondering door middel van levendige verhalen over vervoersmiddelen, zoals de wendbare fiets, de bruisende bus, de zoevende metro en het avontuurlijke vliegtuig. Speciaal ontworpen voor kinderen vanaf 2 jaar, belooft dit kinderboek een speelse en leerzame ervaring. Elke pagina van "Rover rijdt rond" introduceert een nieuw vervoersmiddel, van de klassieke fiets tot een spannende helikopter, elk vergezeld van een kort verhaal dat de functies en het plezier van het vervoermiddel verkent. Van het peddelen in een kano tot het zoeven met een metro, en van het vliegen in een luchtballon tot het hobbelen in een paard en wagen, Rover's avonturen zijn divers en boeiend. Elk verhaaltje is geschreven met eenvoudige, begrijpelijke taal die perfect is voor voorlezen, waardoor het een ideaal boek is om jonge luisteraars kennis te laten maken met de wereld van voertuigen.

Koekoek Kinderboek
Brave New Books
9789465017341